Σε μία εποχή που κόβουμε από παντού προκειμένου να ανταπεξέλθουμε στα νέα μισθολογικά- εργασιακά δεδομένα, έχουμε αφήσει στο απυρόβλητο τη χρήση του Ι.Χ....
Ίσως η συνήθεια, ίσως και το γεγονός ότι θεωρούμε το αυτοκίνητο προέκταση της προσωπικότητάς μας, προτιμάμε να περιορίσουμε άλλες δαπάνες παρά να μειώσουμε τη χρήση του μέσου αυτού.
Ένα αυτοκίνητο μέσου κυβισμού, με το κόστος της βενζίνης να ανέρχεται στα 1,70 ευρώ το λίτρο, κοστίζει στον ιδιοκτήτη του περίπου 13-15 ευρώ για κάθε 100 χιλ. που διανύει. Αυτό συνεπάγεται επιβάρυνση του μηνιαίου προϋπολογισμού από 60 έως 90 ευρώ για μία οικογένεια που διανύει 20 με 30 χιλ ημερησίως μέσα στην πόλη.
Ένα καλό ποδήλατο κοστίζει από 200 έως 400 ευρώ. Σύμφωνα με τους παραπάνω υπολογισμούς, μπορεί να αποσβεστεί σε 2-4 μήνες, για να μην κάνουμε και την υπόθεση ότι πολλοί από εμάς έχουν ήδη κάπου ξεχασμένο ένα ποδήλατο. Επίσης, διαδρομές συνολικά 20 χιλ, δεν είναι απαγορευτικές ακόμη και για τους “μαλωμένους” με την άθληση. Αφήστε που τα οφέλη στην υγεία μας είναι ανεκτίμητα!!!
Ίσως λοιπόν θα έπρεπε να ξεσκονίσουμε τα παλιά μας ποδήλατα μαζί με τις παιδικές μας αναμνήσεις και να ξεχυθούμε στους δρόμους για το καλό της υγείας μας, του περιβάλλοντος και της τσέπης μας!
πηγή: podilatakias.gr
Συμφωνώ και επαυξάνω!! Αρκεί, βέβαια, να δημιουργηθούν ποδηλατόδρομοι! Εάν δεν υπάρχουν, το να κάνεις ποδήλατο στην Αθήνα σε καθιστά -χωρίς δεύτερη σκέψη- οπαδό των extreme sports!
ΑπάντησηΔιαγραφήΔυστυχώς, βέβαια, κι εκεί που υπάρχουν ποδηλατόδρομοι "χρησιμοποιούνται" -αρκετές φορές- για πάρκινκ, όπως και τα καημένα τα πεζοδρόμια!!!